با آمازون جی اس ام #خیالت_راحت باشه…

چون

آمازون جی اس ام در صورت بروز هر مشکلی خدمات بازگشت 7 روزه کالا رو برای مشتریانش فراهم کرده و در صورت مواجه شدن با هر مشکلی می تونی گوشیت رو تعویض کنی و یا حتی اون رو مرجوع کنی…

آمازون جی اس ام رضایت و آسودگی خاطر مشتریان را دغدغه اصلی خود دانسته و همواره تلاش می کند بهترین کالاها و خدمات را در وبسایت خود عرضه نماید. لذا آمازون جی اس ام پس از فروش نیز همراه و پاسخگوی مخاطبان خود می باشد. برای بهره مندی از خدمات پس از فروش آمازون جی اس ام شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالا، نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

شرایط بازگشت کالا:

ایراد فنی(سخت افزاری) در دستگاه و یا لوازم جانبی خریداری شده:

  • در صورت وجود ایراد سخت افزاری در محصول خریداری شده حداکثر تا 7 روز غیر کاری پس از دریافت، آن را به کارشناسان آمازون جی اس ام اطلاع دهید.
  • برای بازگرداندن کالا لازم است محصول در جعبه اصلی خود به آمازون جی اس ام بازگردانده شود لذا جعبه و یا بسته بندی آن را سالم نگاه دارید. توجه داشته باشید هرگونه برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد
  • ضمانت بازگشت کالا، شامل ایرادات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه دستگاه) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نمی‏‏باشد.